zaterdag 22 augustus 2015

GENOTEN

hebben wij van onze eerste nestje Hovawart pups. En Amber die een zeer toegewijde moeder bleek te zijn dan leer je je hond weer van een geheel andere kant kennen, en dat vind ik best bijzonder omdat ik graag een nestje wou fokken en dat Amber het zo goed bleek te doen.
Leuke eigenaren die dolblij zijn met hun lang verwachte pup. Vele mensen zijn langs geweest om te kijken bij het nest van Amber en Willi.
Vele mensen zijn over de vloer geweest pup eigenaren, familie ,vrienden ,belangstellende buurtkinderen en de Polderhoeve enz.
Maar vooral wil ik met name Astrid bedanken voor haar steun met de bevalling en input, en Sia voor haar input die ook altijd voor mij klaarstond.
Meiden ontzettend bedankt voor de fijne berichten en ondersteuning per pc of telefoon.
Alle eigenaren veel geluk met jullie pup. Astrid voed Zack op die in Noorwegen gaat wonen, en wij Charlie die in Schotland gaat wonen. Binnenkort plaats ik nog wat foto's van de pups met eigenaren. En dan zal het hier even rustig blijven om de pup goed op te voeden en andere zaken weer op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten