dinsdag 13 juni 2017

5 weken


is het grut alweer, vandaag een rustig dagje vanmorgen met mijn vriendin een klein rondje hard gelopen sinds lange tijd weer.
Vanmorgen dat ik beneden kwam een plasje in de bench en een hoopje naast de zindelijkheidsbak. Super dat het al zo goed gaat. Soms zijn het nog ongelukjes maar ik kijk er van op dat ze het al zou gauw door hebben.

Een lekker koeteldagje vanmiddag heb ik ze op een antislipmat buiten op tafel geborsteld en voetjes betast tandjes en oortjes.
De schommel is opgehangen en die is al besnuffeld en bestormd.
De tunnel is het meest in trek op het moment heerlijk dat ze daar in lopen rommelen en de krachtmetingen vinden daar ook plaats.
mama ik kom eraan.

mama loopt weg.

Iorek.

Zerline.

Zeki.

De schommel wordt ontdekt. Zada stapt er net op.

Hellup Zara (oranje ) ligt onderop.

Moet  ik nog harder roepen.


Zekir





Boppe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten