vrijdag 26 mei 2017

Het grut uit de Groetpolder

 begint meer en meer te bewegen. Vocaal, en lopen je ziet ze sneller door de werpkist bewegen. met vallen en opstaan nog natuurlijk.
Als ik op de binnenkant tik met mijn ring zien je ze al mijn richting opkomen en op stemgeluid erbij.
Nu ontdekken ze elkaar steeds meer en op de zachte knuffels vallen ze in slaap of proberen er aan te ruiken of over heen te stappen en dan is het soms plof, dat redden ze soms wel soms niet.
Met hun bekjes zien je dat ze elkaar aftasten.
Ze doen de plasjes al redelijk op de matjes dat verbaasd mij ten zeerste zo snel al. Vele ongelukjes zitten er nog tussen maar dit is pure winst. Ieder plasjes is er een.
Zondag zullen de namen aan de pups gekoppeld worden ik ben er voor mijn zelf uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten